Xinhua News Agency, Beijing, October 14. Daniel Andrews, u guvernatore di Victoria, Australia, hà annunziatu u 14 chì grazia à l'aumentu di a nova taxa di vaccinazione di a corona, a capitale Melbourne rilassarà e misure di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie da a settimana dopu. U stessu ghjornu, Victoria hà notificatu un altu record di novi casi di novi corone in un ghjornu, è a maiò parte di i casi eranu in Melbourne.
Andrews hà dettu in una cunferenza di stampa quellu ghjornu chì a velocità di vaccinazione in Victoria hè più veloce di l'aspittatu è Melbourne hà da cumincià à "riavvia" a settimana prossima. "Avemu realizatu a roadmap per un 'restart'... Tutti seranu vaccinati è puderemu apre".
U 28 di maghju, in Melbourne, Australia, i segni chì ricurdanu à e persone di portà maschere sò stati appiccicati nantu à i rails di a stazione di treni. (Publicatu da l'agenza di stampa Xinhua, foto di Bai Xue)
U guvernu vittorianu hà prumessu prima chì una volta chì a rata di vaccinazione righjunghji u 70%, Victoria cumencia à "sbloccare" gradualmente. Sicondu l'aspettattivi originali, a taxa di vaccinazione vittoriana righjunghji stu limitu u 26 di stu mese. Da u 14, 62% di l'adulti vittoriani eligibili per a nova vaccinazione di a corona anu cumpletu tuttu u prucessu di vaccinazione.
Victoria hà riportatu 2297 novi casi cunfirmati di nova corona u 14, stabilendu un record per u più altu numeru di novi casi in un statu unicu in Australia da u focu. Sicondu Reuters, Melbourne hè avà chjaramente u "epicentre" di a nova epidemia di a corona australiana, è a maiò parte di i novi casi in Victoria u 14 sò in questa cità. Sicondu a roadmap di "riiniziata", Melbourne eleverà u curfew è l'attività cummerciale riprenderanu sottu a premessa di mantene strettamente a distanza sociale. Quandu u tassu di vaccinazione righjunghji u 80%, e restrizioni di prevenzione di l'epidemie saranu più rilassate.
A settimana passata in New South Wales, Australia, u tassu di vaccinazione per e persone di più di 16 anni superava u 70%. A capitale, Sydney, hà cuminciatu à "riavvià" l'11. Stu weekend, u tassu di copertura vaccinale NSW hè previstu di più di u 80%, è Sydney pò ancu rilassà e so restrizioni di prevenzione di l'epidemie.
Ancu s'è a rata di vaccinazione in certi stati di "casu zero" in Australia hè relativamente alta, anu dettu ch'elli anu da posponà u "riiniziu", preoccupatu chì l'epidemie pruvucassi un sovraffollamentu in ospedali. (Lin Shuting)
Tempu di pubblicazione: 15-10-2021
Post tempu: 2023-11-16 21:50:44