I Stati Uniti sò cascati! U 98% di l'Americani sò in una zona d'altu risicu, è parechji virus mutanti si sparghjenu

Sicondu e statistiche in tempu reale di Worldometer, à circa 6:30 di u 16 d'Aostu, ora di Pechino, un totale di 37,465,629 casi cunfirmati di nova pulmonite coronaria in i Stati Uniti, è un totale di 637,557 morti. Comparatu cù e dati à 6:30 u ghjornu precedente, ci sò stati 58,719 novi casi cunfirmati è 152 novi morti in i Stati Uniti. L'analisti di Wall Street predicanu chì à a fine di questu annu (2021), cunziddi a rapida diffusione di a ceppa delta di u virus di a nova mutazione di a corona, una nova onda di pneumonia di a nova corona pò causà almenu 115 000 morti americani.

U 98,2% di a pupulazione di i Stati Uniti hè in zone à risicu altu

Sicondu i media americani "USA Today", i Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie anu infurmatu chì u numeru di novi casi cunfirmati di nova pneumonia coronaria in i Stati Uniti hè in forte crescita, cù una crescita di 700% in lugliu solu. I dati di l'analisi di i media americani mostranu chì u paese rappurtarà circa 3.4 milioni di novi casi cunfirmati stu mese, facendu stu mese u quartu mese più severu durante tutta l'epidemie. Sicondu a CNN, da u 9 d'aostu, ora lucale, 98,2% di e persone in i Stati Uniti campanu in zoni cù una diffusione "alta" o "severa" di u novu virus di a corona, è solu 0,2% di e persone campanu in bassa - zone di risicu. . In altre parolle, trè quarti di a pupulazione di i Stati Uniti vive attualmente in zoni cù un livellu "altu" di trasmissione di u novu virus di a corona. A mappa epidemica prodotta da CNN sta volta mostra chì l'interu Stati Uniti hè torna guasi cumplettamente coperto da u rossu, cù e zone più severi sò i stati miridiunali. U numeru di spitali COVID - 19 in Alabama, Arkansas, Florida, Georgia, Louisiana, Mississippi, Nevada, è Texas hè cresciutu. U numeru tutale di spitali COVID - 19 in questi ottu stati hà righjuntu u 51% di u totale di a nazione.

COVID-19

Una varietà di novi mutazioni di coronavirus sò in furia

Una varietà di novi varianti di coronavirus si sparghje in i Stati Uniti, è a cepa delta hè sempre a ceppa mainstream. Hè previstu chì e so infizzioni cuntaranu u 93% di i casi cunfirmati recentemente in i Stati Uniti.

In più di a ceppa delta diffusa, una altra ceppa mutante, a ceppa Lambda, hè ancu circulante in i Stati Uniti. Sicondu i dati di a piattaforma "Global Initiative for Influenza Data Sharing", una risorsa di sequenza genetica cumuna internaziunale, attraversu a sequenza di genoma, i Stati Uniti anu cunfirmatu finu à avà 1,060 casi di infezzione da strain lambda. L'esperti di e malatie infettive anu dettu chì stanu attentu à a ceppa lambda.

Sicondu statistiche di l'Organizazione Mondiale di a Salute, i ceppi Alpha, Beta, Gamma è Delta chì sò emersi in u mondu sò marcati cum'è virus mutanti chì necessitanu attenzione; i ceppi ETA, Jota, Kappa è Lambda sò virus mutati marcati cum'è "bisogni attenzione". Sicondu statistiche di i Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie, tutti i ceppi mutanti attualmente marcati da l'OMS si sparghjenu in i Stati Uniti. Inoltre, ci sò parechje varianti chì ùn sò micca stati ancu marcati da l'OMS.

À mezu à elli, a nova curona mutante strain B.1.526 (Yota) paragunatu cù altri pupulari nova curona mutant strains, u tassu di nfizziona hè aumentatu da 15% - 25%, è ùn ci hè sempre micca di più cà 10% scappata immune in a pupulazione nfittati . Inoltre, a rata di mortalità di l'infezzione di a ceppa mutante in a pupulazione di mezza età è anziana hè aumentata significativamente. In cunfrontu cù a rata di mortalità di basa di a ceppa mutante precedente, a rata di mortalità di l'infezzione di a pupulazione infettata di età 45-64, 65-74, è 75 anni hè aumentata rispettivamente. Aumentate 46%, 82% è 62%.

I casi di i zitelli rapprisentanu u 15% di i casi cunfirmati totali

Trà u 29 di lugliu è u 5 d'aostu, circa 94 000 zitelli in i Stati Uniti sò stati diagnosticati cù a nova corona. A settimana prima di u 5 hà avutu u più grande numeru di casi di zitelli, cuntendu u 15% di i casi cunfirmati di COVID - 19 rappurtati ogni settimana in i Stati Uniti. A media di 7 - ghjorni di u numeru di novi hospitalizazioni per i casi di i zitelli hà ancu ghjuntu à un novu altu di 239 in l'ultimi ghjorni.

Inoltre, i neonati ùn ponu scappà di u virus. In una settimana, l'Hospital Langval hà ammissu 12 zitelli (10 sottu 12 settimane) chì sò stati diagnosticati cun COVID - 19. Attualmente, i zitelli 5 sò sempre riceve trattamentu in l'uspidale, 2 di i quali ùn anu micca ghjuntu à u so mese sanu. U prufessore di e malatie infettive hà dettu chì i zitelli sottu à 12 anni ùn ponu micca vaccinati attualmente, è a cepa delta hè assai infizziosa, è u numeru di infizzioni in questu gruppu d'età hè in crescita.

Cù l'apertura di e scole in diverse parti di i Stati Uniti, a prevenzione epidemica di i campus americani face sfidi severi. In Florida, un totale di 300 zitelli sò stati hospitalizzati cù a nova corona a settimana passata. U guvernatore di Florida Ron DeSantis hà firmatu prima un ordine esecutivu chì pruibisce à e scole di dumandà à i studienti di portà maschere quandu tornanu à a scola in u vaghjimu. U Cunsigliu di a Scola di u Contea di Broward in Florida hà passatu un votu 8 à 1 marti per dumandà à i prufessori è i studienti di portà maschere, è pensa à inizià una procedura legale contr'à u guvernatore.s ingiunzione.

U 15, u duttore Francis Collins, Decanu di l'Istituti Naziunali di Salute, hà dichjaratu in una entrevista chì a ceppa delta di u novu virus varianti di coronavirus hè altamente contagiosa, è circa 90 milioni di americani ùn sò micca vaccinati contr'à a nova corona. Questi ùn sò micca vaccinati. Di l'Americani seranu e vittime più dirette di l'epidemie future. Collins hà avvistatu chì l'Americani duveranu esse vaccinati immediatamente, è chì l'Americani duveranu portà maschere di novu, è avà hè un mumentu criticu per invertisce a situazione.


Tempu di pubblicazione: 16 d'Agostu - 2021

Post tempu: 2023-11-16 21:50:45
  • Previous:
  • Next:
  • Lasciate u vostru Messaghju