U 31 d'Aostu, ora lucale, l'OMS hà publicatu u rapportu epidemiologicu settimanale di COVID-19. A settimana passata, quasi 4.4 milioni di casi novi sò stati cunfirmati in u mondu. Fora di a regione Pacificu Occidentale, u numeru di novi casi hè aumentatu, è novi casi in altre regioni. Ci hè statu un aumentu significativu di novi morti in u mondu, è una forte calata di novi morti in a regione di l'Asia Sud-Est.
I cinque paesi chì anu signalatu u più casi a settimana passata eranu i Stati Uniti, l'India, l'Iran, u Regnu Unitu è u Brasile. Attualmente, ci sò stati casi di infezioni di varianti delta in 170 paesi è regioni.
Fonte: Cliente di notizie CCTV
Vince Dizon, u capu di l'affari di teste di COVID - 19 in Filippine, hà ammissu oghje chì u paese attualmente ùn conduce abbastanza teste per aiutà à frenà a diffusione di u novu virus di a corona.
Vince Dizon hà dettu: "A settimana passata, u nostru più altu numeru di monitoraghju unicu - ghjornu era di circa 80,000 campioni, è a media di 70,000 campioni hè stata pruvata ogni ghjornu in a settimana passata. Questu hè u più altu livellu in a storia di u paese. Ma a quistione hè, hè abbastanza? ? Pensu chì ùn hè ancu abbastanza ".
L'ufficiale hà ripetutu chì l'autorità seguenu sempre a nova strategia di rilevazione di coronavirus basata nantu à u risicu di infezzione, chì significa chì solu e persone chì anu sintomi di a nova corona, anu avutu un cuntattu strettu cù u paziente cunfirmatu, o venenu da una zona di risicu altu. di a nova corona pò esse pruvatu. Hà aghjustatu chì u guvernu deve ancu investisce in traccia di cuntattu, quarantena di novi testatori di corona, è vaccinazioni.
Tempu di pubblicazione: Sep-02-2021
Post tempu: 2023-11-16 21:50:45